|
|
|
|
LEADER |
01460ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp30581 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Večeřa, Petr
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY
|
246 |
|
|
|a The Project of Using Social Networks for Marketing Purposes in the Company XY
|
260 |
|
|
|c 2013
|
300 |
|
|
|a 71 s. (91 733 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav managementu a marketingu
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Facebook
|
653 |
|
|
|a Internetový marketing
|
653 |
|
|
|a Sociální média
|
653 |
|
|
|a Sociální sítě
|
653 |
|
|
|a Web 2.0
|
653 |
|
|
|a Facebook
|
653 |
|
|
|a Internet Marketing
|
653 |
|
|
|a Social Media
|
653 |
|
|
|a Socail Networks
|
653 |
|
|
|a Web 2.0
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Pilík, Michal
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/24571
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|