Analýza marketingu cestovního ruchu v oblasti Leuvenu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tkačíková, Vladimíra (Dissertant)
Other Authors: Kubík, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 56 s. (73 150 znaků)

Cover

LEADER 01477ntm a22003857u 4500
001 zp30580
041 |a cze 
100 1 |a Tkačíková, Vladimíra  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingu cestovního ruchu v oblasti Leuvenu 
246 |a The Analysis of Tourism Marketing in the Area of Leuven 
260 |c 2013 
300 |a 56 s. (73 150 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a cestovní ruch 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Leuven 
653 |a tourism 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing research 
653 |a SWOT analysis 
653 |a city of Leuven 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kubík, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25718  |y Plný text v Digitální knihovně UTB