Analýza marketingové komunikace firmy VÁHALA a spol. s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Štefka, Ondřej (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
B2B
B2C
Physical Description: 76 s. 5 s. (92 467 znaků)

Cover

LEADER 01593ntm a22004337u 4500
001 zp30578
041 |a cze 
100 1 |a Štefka, Ondřej  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace firmy VÁHALA a spol. s.r.o. 
246 |a Analysis of Marketing Communication of Company Váhala a spol. 
260 |c 2013 
300 |a 76 s. 5 s. (92 467 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a propagace 
653 |a konkurence 
653 |a marketingová strategie 
653 |a B2B 
653 |a B2C 
653 |a SWOT analýza 
653 |a benchmarking 
653 |a marketing communications 
653 |a promotion 
653 |a competition 
653 |a marketing strategy 
653 |a B2B 
653 |a B2C 
653 |a SWOT analysis 
653 |a benchmarking 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24142  |y Plný text v Digitální knihovně UTB