Analýza zavedení inovovaného výrobku firmou XY na českém trhu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Malý, Miroslav (Dissertant)
Other Authors: Briš, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 71 s.

Cover

LEADER 01723ntm a22004817u 4500
001 zp30575
041 |a cze 
100 1 |a Malý, Miroslav  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza zavedení inovovaného výrobku firmou XY na českém trhu 
246 |a Analysis of Innovative Product Implementation Introduced by XY Company on the Czech Market 
260 |c 2013 
300 |a 71 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a výrobek 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a inovace 
653 |a značka 
653 |a obal 
653 |a lidská potřeba 
653 |a PEST analýza 
653 |a SWOT analyza 
653 |a Porterův model 
653 |a product 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a innovation 
653 |a brand 
653 |a packaging 
653 |a human needs 
653 |a PEST analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Porter's model 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Briš, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24231  |y Plný text v Digitální knihovně UTB