|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp30553 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Butorová, Alžběta
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky
|
| 246 |
|
|
|a Quality Management in the Company AHOLD Czech Republic, a.s. Focussed on Customer Relationship Management
|
| 260 |
|
|
|c 2013
|
| 300 |
|
|
|a 81 s.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a kvalita
|
| 653 |
|
|
|a management kvality
|
| 653 |
|
|
|a spokojenost
|
| 653 |
|
|
|a zákazník
|
| 653 |
|
|
|a supermarket
|
| 653 |
|
|
|a společenská odpovědnost firem
|
| 653 |
|
|
|a Quality
|
| 653 |
|
|
|a Quality Management
|
| 653 |
|
|
|a Satisfaction
|
| 653 |
|
|
|a Customer
|
| 653 |
|
|
|a Supermarket
|
| 653 |
|
|
|a Corporate Social Responsibility
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Briš, Petr
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/24250
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|