Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Butorová, Alžběta (Dissertant)
Other Authors Briš, Petr (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2013
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description81 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp30553
041 |a cze 
100 1 |a Butorová, Alžběta  |4 dis 
245 1 0 |a Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky 
246 |a Quality Management in the Company AHOLD Czech Republic, a.s. Focussed on Customer Relationship Management 
260 |c 2013 
300 |a 81 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a kvalita 
653 |a management kvality 
653 |a spokojenost 
653 |a zákazník 
653 |a supermarket 
653 |a společenská odpovědnost firem 
653 |a Quality 
653 |a Quality Management 
653 |a Satisfaction 
653 |a Customer 
653 |a Supermarket 
653 |a Corporate Social Responsibility 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Briš, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24250  |y Plný text v Digitální knihovně UTB