The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kolářík, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Sasínková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 68 s.

Cover

LEADER 01342ntm a22003617u 4500
001 zp30525
041 |a eng 
100 1 |a Kolářík, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison 
246 |a The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison 
260 |c 2013 
300 |a 68 s. 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a branding 
653 |a značka 
653 |a zákazník 
653 |a produkt 
653 |a nákupní chování 
653 |a branding 
653 |a brand 
653 |a customer 
653 |a product 
653 |a purchasing behavior 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Sasínková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/21545  |y Plný text v Digitální knihovně UTB