Marketingová komunikační strategie pro vstup nového výrobku firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na trh v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sedláčková, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 71 s. (85 549 znaků)

Cover

LEADER 01561ntm a22003617u 4500
001 zp30433
041 |a cze 
100 1 |a Sedláčková, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikační strategie pro vstup nového výrobku firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na trh v České republice 
246 |a Marketing Communication Strategy for the Entry of a New Product of Company KORDÁRNA Plus, Inc. on the Czech Republic Market 
260 |c 2013 
300 |a 71 s. (85 549 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a marketingová strategie 
653 |a B2B trh 
653 |a marketing 
653 |a communication 
653 |a communication mix 
653 |a marketing strategy 
653 |a B2B market 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24102  |y Plný text v Digitální knihovně UTB