|
|
|
|
LEADER |
01561ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp30433 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Sedláčková, Barbora
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Marketingová komunikační strategie pro vstup nového výrobku firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na trh v České republice
|
246 |
|
|
|a Marketing Communication Strategy for the Entry of a New Product of Company KORDÁRNA Plus, Inc. on the Czech Republic Market
|
260 |
|
|
|c 2013
|
300 |
|
|
|a 71 s. (85 549 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav managementu a marketingu
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a marketing
|
653 |
|
|
|a komunikace
|
653 |
|
|
|a komunikační mix
|
653 |
|
|
|a marketingová strategie
|
653 |
|
|
|a B2B trh
|
653 |
|
|
|a marketing
|
653 |
|
|
|a communication
|
653 |
|
|
|a communication mix
|
653 |
|
|
|a marketing strategy
|
653 |
|
|
|a B2B market
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Chovancová, Miloslava
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/24102
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|