Analýza marketingové komunikace ve firmě EverLift, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Paloušková, Eva (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 60 s. (89 880 znaků)

Cover

LEADER 01530ntm a22004097u 4500
001 zp30423
041 |a cze 
100 1 |a Paloušková, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace ve firmě EverLift, s.r.o. 
246 |a Analysis of Marketing Communication in the Company Everlift s.r.o. 
260 |c 2014 
300 |a 60 s. (89 880 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a podpora prodeje 
653 |a direct marketing 
653 |a sponzoring 
653 |a reklama 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication 
653 |a SWOT analysis 
653 |a sales promotion 
653 |a direct marketing 
653 |a sponsoring 
653 |a advertisement 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30866  |y Plný text v Digitální knihovně UTB