Analýza marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Kozová, Hana (Dissertant)
Other Authors Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2013
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description78 s., 3 s. příloh (111595 z.)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp30381
041 |a cze 
100 1 |a Kozová, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace firmy XYZ, s.r.o. 
246 |a Analysis of Marketing Communication in the Company XYZ, s.r.o. 
260 |c 2013 
300 |a 78 s., 3 s. příloh (111595 z.) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a reklama 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing communication 
653 |a Advertisement 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24296  |y Plný text v Digitální knihovně UTB