Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení využití mimosezonních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pata, Jan (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 86s., 9 s. obr. přiloh

Cover

LEADER 01405ntm a22003137u 4500
001 zp3037
041 |a cze 
100 1 |a Pata, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení využití mimosezonních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích 
246 |a Project utilization of marketing mix for enhancement and exploitation off-season capacities of hotel Fontana in Luhacovice 
260 |c 2006 
300 |a 86s., 9 s. obr. přiloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016 
653 |a Marketing 
653 |a Marketingový mix 
653 |a Porterova analýza 5 komkurenčních sil 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing mix 
653 |a Porter's model of 5 forces 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/448  |y Plný text v Digitální knihovně UTB