|
|
|
|
LEADER |
01405ntm a22003137u 4500 |
001 |
zp3037 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Pata, Jan
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení využití mimosezonních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích
|
246 |
|
|
|a Project utilization of marketing mix for enhancement and exploitation off-season capacities of hotel Fontana in Luhacovice
|
260 |
|
|
|c 2006
|
300 |
|
|
|a 86s., 9 s. obr. přiloh
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a marketing
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and Marketing
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav managementu
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
|
653 |
|
|
|a Marketing
|
653 |
|
|
|a Marketingový mix
|
653 |
|
|
|a Porterova analýza 5 komkurenčních sil
|
653 |
|
|
|a Marketing
|
653 |
|
|
|a Marketing mix
|
653 |
|
|
|a Porter's model of 5 forces
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Kozák, Vratislav
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/448
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|