Marketingová komunikace se zákazníky z řad firem na internetu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Hemerka, Daniel (Dissertant)
Other Authors Füry, Marian (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2013
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description61 s

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp30369
041 |a cze 
100 1 |a Hemerka, Daniel  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace se zákazníky z řad firem na internetu 
246 |a Internet Marketing Communications with Corporate Customers 
260 |c 2013 
300 |a 61 s 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a online marketing 
653 |a internetový marketing 
653 |a webové stránky 
653 |a B2B 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a marketing communications 
653 |a online marketing 
653 |a internet marketing 
653 |a web pages 
653 |a B2B 
653 |a marketing research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Füry, Marian  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25711  |y Plný text v Digitální knihovně UTB