Analýza a optimalizace marketingového mixu o. s. Hvězda

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fišnarová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 72 s. (103 751 znaků).

Cover

LEADER 01414ntm a22003377u 4500
001 zp30363
041 |a cze 
100 1 |a Fišnarová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza a optimalizace marketingového mixu o. s. Hvězda 
246 |a Analysis and Optimization of the Marketing Mix in Hvezda (citizens association) 
260 |c 2013 
300 |a 72 s. (103 751 znaků). 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový mix 
653 |a nezisková organizace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PESTE analýza 
653 |a Marketing mix 
653 |a non-profit organization 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PESTE analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24278  |y Plný text v Digitální knihovně UTB