Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čvandová, Erika (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 70 s.

Cover

LEADER 01591ntm a22003857u 4500
001 zp30356
041 |a cze 
100 1 |a Čvandová, Erika  |4 dis 
245 1 0 |a Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o. 
246 |a Recommendation of Marketing Strategy for the New Product of Company Technology Innovation Centre Ltd. 
260 |c 2013 
300 |a 70 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová strategie 
653 |a nový produkt 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a vědeckotech-nický park 
653 |a inovace 
653 |a marketing strategy 
653 |a new product 
653 |a marketing mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a science and technology park 
653 |a innovation 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24387  |y Plný text v Digitální knihovně UTB