Vliv a role sociálních médií na Arabské jaro: Egyptská revoluce - případová studie

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fihaili, Ahmed (Dissertant)
Other Authors: Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 152 s.

Cover

LEADER 01388ntm a22003617u 4500
001 zp30217
041 |a eng 
100 1 |a Fihaili, Ahmed  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv a role sociálních médií na Arabské jaro: Egyptská revoluce - případová studie 
246 |a The Impact and Role of Social Media Networks on Arab Spring: Egyptian Revolution Case Study. 
260 |c 2013 
300 |a 152 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Arab Spring 
653 |a Egypt Revolution 
653 |a Uprising 
653 |a Facebook 
653 |a Social Media Networks 
653 |a Arab Spring 
653 |a Egypt Revolution 
653 |a Uprising 
653 |a Facebook 
653 |a Social Media Networks 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23764  |y Plný text v Digitální knihovně UTB