Projekt zefektivnění internetového marketingu ve společnosti ZELENKA

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Porada, Juraj (Dissertant)
Other Authors: Zelenka, Roman (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 102 s. (20 381 slov)

Cover

LEADER 01474ntm a22003857u 4500
001 zp29937
041 |a cze 
100 1 |a Porada, Juraj  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zefektivnění internetového marketingu ve společnosti ZELENKA 
246 |a Project of more efficient internet marketing at ZELENKA 
260 |c 2013 
300 |a 102 s. (20 381 slov) 
500 |a Studijní obor: Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu 
500 |a Studijní obor: Enterprise Economics - Tourism Economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Internetový marketing 
653 |a webové stránky 
653 |a sociálne siete 
653 |a analýza webových stránok 
653 |a reklama PPC 
653 |a SEO optimalizácia 
653 |a Internet marketing 
653 |a web pages 
653 |a social media 
653 |a web pages analysis 
653 |a PPC adverts 
653 |a SEO optimization 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Zelenka, Roman  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25740  |y Plný text v Digitální knihovně UTB