|
|
|
|
LEADER |
02239ntm a22006497u 4500 |
001 |
zp29845 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Kučera, Radomír
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Strategie rozvoje v oblasti dopravy Zlínského kraje
|
246 |
|
|
|a Strategy for the Development of Public Transport Zlín Region
|
260 |
|
|
|c 2013
|
300 |
|
|
|a 86 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Public Sector Administration and Regional Development
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Klíčová slova: doprava
|
653 |
|
|
|a dopravní obslužnost
|
653 |
|
|
|a hromadná doprava
|
653 |
|
|
|a integrovaná doprava
|
653 |
|
|
|a integrovaný dopravní systém
|
653 |
|
|
|a silniční doprava
|
653 |
|
|
|a veřejná doprava
|
653 |
|
|
|a linková doprava
|
653 |
|
|
|a železniční doprava
|
653 |
|
|
|a přestupní terminál
|
653 |
|
|
|a přepravní průzkum
|
653 |
|
|
|a region
|
653 |
|
|
|a společný tarif
|
653 |
|
|
|a silniční infrastruktura
|
653 |
|
|
|a vozový park
|
653 |
|
|
|a záchytné parkoviště
|
653 |
|
|
|a Koved
|
653 |
|
|
|a Keywords: transpotatation
|
653 |
|
|
|a transpotatation services
|
653 |
|
|
|a public transport
|
653 |
|
|
|a integrated transport
|
653 |
|
|
|a integrated transport systém
|
653 |
|
|
|a road transport
|
653 |
|
|
|a public transport
|
653 |
|
|
|a bus transport
|
653 |
|
|
|a rail transport
|
653 |
|
|
|a transfer terminal
|
653 |
|
|
|a transpotatation survey
|
653 |
|
|
|a region
|
653 |
|
|
|a common tariffs
|
653 |
|
|
|a road infrastructure
|
653 |
|
|
|a vehicle fleet
|
653 |
|
|
|a car lot
|
653 |
|
|
|a Koved
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Hájek, Oldřich
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/24075
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|