Projekt využití nástrojů marketingového mixu při řízení gynekologicko porodnického oddělení KNTB Zlín, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bednářová, Eva (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 122 s.

Cover

LEADER 01476ntm a22003377u 4500
001 zp29743
041 |a cze 
100 1 |a Bednářová, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití nástrojů marketingového mixu při řízení gynekologicko porodnického oddělení KNTB Zlín, a.s. 
246 |a Project Using the Tools of the Marketing Mix in the Management of Gynecological - Obstetric Department KNTB Zlín, a.s. 
260 |c 2013 
300 |a 122 s. 
500 |a Studijní obor: Management ve zdravotnictví 
500 |a Studijní obor: Health Services Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing ve zdravotnictví 
653 |a marketingový mix 
653 |a gynekologie a porodnictví 
653 |a nástroje marketingového mixu 
653 |a marketing in the public health sector 
653 |a marketing mix 
653 |a gynekology and midwifery 
653 |a instruments of marketing mix 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25709  |y Plný text v Digitální knihovně UTB