Projekt zlepšení kvality služeb na Městském úřadu v Uherském Hradišti pomocí metody mystery shopping

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ťulpová, Daniela (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 94 s., 4 s. (136 756 znaků)

Cover

LEADER 01541ntm a22003857u 4500
001 zp29704
041 |a cze 
100 1 |a Ťulpová, Daniela  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení kvality služeb na Městském úřadu v Uherském Hradišti pomocí metody mystery shopping 
246 |a Project of Improvement Quality of Services at Městský úřad in Uherské Hradiště by Method Mystery Shopping 
260 |c 2013 
300 |a 94 s., 4 s. (136 756 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing služeb 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a mystery shopping 
653 |a positioning 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Services marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing research 
653 |a mystery shopping 
653 |a positioning 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25579  |y Plný text v Digitální knihovně UTB