Projekt komunikační strategie společnosti Fatra, a.s. zaměřený na segment stavebnictví - podlahové krytiny

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Reptová, Adéla (Dissertant)
Other Authors: Sasínková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 108 s.

Cover

LEADER 01628ntm a22003977u 4500
001 zp29700
041 |a cze 
100 1 |a Reptová, Adéla  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt komunikační strategie společnosti Fatra, a.s. zaměřený na segment stavebnictví - podlahové krytiny 
246 |a Communication Strategy Project of Fatra, a.s. Aimed at Building Industry - Floor Covering 
260 |c 2013 
300 |a 108 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a komunikační strategie 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing ve stavebnictví 
653 |a Marketing in construction 
653 |a marketing communication 
653 |a communication strategies 
653 |a marketing communication tools 
653 |a marketing research 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing in the construction industry 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Sasínková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23878  |y Plný text v Digitální knihovně UTB