Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Musilová, Magda (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 96 s., 6 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01503ntm a22004097u 4500
001 zp29698
041 |a cze 
100 1 |a Musilová, Magda  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. 
246 |a Effective Internet Marketing Project of Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. 
260 |c 2013 
300 |a 96 s., 6 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a internet 
653 |a internetový marketing 
653 |a webové stránky 
653 |a plošná reklama 
653 |a bannery 
653 |a Facebook 
653 |a Search Engine Marketing 
653 |a internet 
653 |a internet marketing 
653 |a webpages 
653 |a banner advertisement 
653 |a Facebook 
653 |a Search Engine Marketing 
653 |a internet advertisement 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25638  |y Plný text v Digitální knihovně UTB