Projekt využití nových marketingových nástrojů na zvýšení obsazenosti hotelu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jechová, Hana (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 133 s. (161 075 znaků)

Cover

LEADER 01403ntm a22003617u 4500
001 zp29682
041 |a cze 
100 1 |a Jechová, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití nových marketingových nástrojů na zvýšení obsazenosti hotelu 
246 |a Project of New Marketing Tools Usage for Increasing Hotel Occupancy 
260 |c 2013 
300 |a 133 s. (161 075 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a marketing hotelových služeb 
653 |a slevový marketing 
653 |a slevové portály 
653 |a marketingové trendy 
653 |a marketing 
653 |a marketing of hotel services 
653 |a discountmarketing 
653 |a discount websites 
653 |a marketing trends 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23942  |y Plný text v Digitální knihovně UTB