Projekt marketingového komunikačního plánu podnikové prodejny ZV Plasty

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Hrubá, Zuzana (Dissertant)
Other Authors Čada, Jan (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2013
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description110 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp29681
041 |a cze 
100 1 |a Hrubá, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového komunikačního plánu podnikové prodejny ZV Plasty 
246 |a Marketing Communication Plan for Business Retail ZV Plasty Project 
260 |c 2013 
300 |a 110 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a marketingový komunikační plán 
653 |a internetový marketing 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a marketing communications tools 
653 |a marketing communications plan 
653 |a internet marketing SWOT analysis 
653 |a marketing research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Čada, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23542  |y Plný text v Digitální knihovně UTB