Projekt komunikačního mixu pro firmu Stanley Black & Decker Czech Republic s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Brzoňová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Hrůza, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 103 s.

Cover

LEADER 01555ntm a22004337u 4500
001 zp29668
041 |a cze 
100 1 |a Brzoňová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt komunikačního mixu pro firmu Stanley Black & Decker Czech Republic s.r.o. 
246 |a Communication Mix Project for Stanley Black and Decker Czech Republic s.r.o. Company 
260 |c 2013 
300 |a 103 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a reklama 
653 |a podpora prodeje 
653 |a public relations 
653 |a přímý marketing 
653 |a osobní prodej 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a communication mix 
653 |a advertising 
653 |a sales promotion 
653 |a public relations 
653 |a direct marketing 
653 |a personal selling 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrůza, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23979  |y Plný text v Digitální knihovně UTB