Projekt budování obchodní značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vrajová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Kacr, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 100 s. (115 790 znaků)

Cover

LEADER 01439ntm a22003857u 4500
001 zp29652
041 |a cze 
100 1 |a Vrajová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt budování obchodní značky společnosti SERVIS CLIMAX a.s. 
246 |a Project of Brand Building in the Company SERVIS CLIMAX a.s. 
260 |c 2013 
300 |a 100 s. (115 790 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Značka 
653 |a budování značky 
653 |a hodnota značky 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a marketingový komuni-kační mix 
653 |a SERVIS CLIMAX a.s. 
653 |a Brand 
653 |a brand building 
653 |a brand value 
653 |a marketing research 
653 |a marketing communication mix 
653 |a SERVIS CLIMAX a.s. 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kacr, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25560  |y Plný text v Digitální knihovně UTB