Marketingová komunikace města Zlína pro oblast cestovního ruchu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Veličková, Hana (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 118 s.

Cover

LEADER 01458ntm a22004097u 4500
001 zp29651
041 |a cze 
100 1 |a Veličková, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace města Zlína pro oblast cestovního ruchu 
246 |a Marketing Communication of the City of Zlín for the Field of Tourism 
260 |c 2013 
300 |a 118 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a cestovní ruch 
653 |a destinace 
653 |a PESTLE analýza 
653 |a GE matice 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing communication 
653 |a communication mix 
653 |a tourism 
653 |a destination 
653 |a PESTLE analysis 
653 |a GE matrix 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24054  |y Plný text v Digitální knihovně UTB