Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Švarcová, Zuzana (Dissertant)
Other Authors Sovadinová, Irena (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2013
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description92 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp29643
041 |a cze 
100 1 |a Švarcová, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati 
246 |a Marketing Campaign to Promote the Use of Electronic Resources Aimed at Students of Tomas Bata University 
260 |c 2013 
300 |a 92 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a knihovna 
653 |a elektronické zdroje 
653 |a propagace 
653 |a sociální sítě 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a electronic resources 
653 |a library 
653 |a promotion 
653 |a social networks 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Sovadinová, Irena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25634  |y Plný text v Digitální knihovně UTB