Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Solárová, Miroslava (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 120 s. (29 654 znaků)

Cover

LEADER 01550ntm a22003857u 4500
001 zp29639
041 |a cze 
100 1 |a Solárová, Miroslava  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků 
246 |a The Marketing Management Project for the ABC Company Focused on Increasing the Customer Loyalty 
260 |c 2013 
300 |a 120 s. (29 654 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a loajalita zákazníků 
653 |a marketingové řízení 
653 |a marketingové plánování 
653 |a sportovní průmysl 
653 |a segmentace zákazníků 
653 |a spokojenost zákazníků 
653 |a customer loyalty 
653 |a marketing management 
653 |a marketing planning 
653 |a sport industry 
653 |a customer segmentation 
653 |a customer satisfaction 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25741  |y Plný text v Digitální knihovně UTB