Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Prášek, Matěj (Dissertant)
Other Authors: Kubík, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 95 s.

Cover

LEADER 01417ntm a22003857u 4500
001 zp29636
041 |a cze 
100 1 |a Prášek, Matěj  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s.r.o. 
246 |a Project of Determining the Competitive Strategy of Dante Media Česko s.r.o. 
260 |c 2013 
300 |a 95 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a konkurence 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a konkurenční výhoda 
653 |a strategie 
653 |a strategická analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a competitive 
653 |a competitiveness 
653 |a competitive advantage 
653 |a strategy 
653 |a strategic analyse 
653 |a SWOT analyse 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kubík, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25706  |y Plný text v Digitální knihovně UTB