Projekt marketingové komunikace firmy Firemky s.r.o. s využitím nových trendů v této oblasti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Obstová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Kacr, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 103 s.

Cover

LEADER 01454ntm a22003617u 4500
001 zp29626
041 |a cze 
100 1 |a Obstová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace firmy Firemky s.r.o. s využitím nových trendů v této oblasti 
246 |a Project of Marketing Communication of the Company Firemky s.r.o. Using the New Trends in this Area 
260 |c 2013 
300 |a 103 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a PEST analýza 
653 |a Porterova analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Marketing communication 
653 |a marketing communication instruments 
653 |a PEST analysis 
653 |a Porter's analysis 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kacr, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25812  |y Plný text v Digitální knihovně UTB