Projekt vstupu firmy LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA s.r.o. na B2C trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nochtová, Lucia (Dissertant)
Other Authors: Zapletalová, Anna (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 80 s.

Cover

LEADER 01314ntm a22003377u 4500
001 zp29624
041 |a slo 
100 1 |a Nochtová, Lucia  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt vstupu firmy LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA s.r.o. na B2C trh 
246 |a Project of Entering the B2C Market Regarding the Company LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA s.r.o. 
260 |c 2013 
300 |a 80 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a spotrebiteľský trh 
653 |a nákupné správanie 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingový plán 
653 |a consumer market 
653 |a buying behavior 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing plan 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Zapletalová, Anna  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25756  |y Plný text v Digitální knihovně UTB