Projekt marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Němčík, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Sasínková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 122 s. (171593 znaků)

Cover

LEADER 01431ntm a22003857u 4500
001 zp29623
041 |a cze 
100 1 |a Němčík, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně 
246 |a Project of Marketing Communication of Faculty of Management and Economics at Tomas Bata University in Zlín 
260 |c 2013 
300 |a 122 s. (171593 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a komunikace 
653 |a fakulta 
653 |a vysoká škola 
653 |a projekt 
653 |a analýza 
653 |a marketing 
653 |a communication 
653 |a faculty 
653 |a university 
653 |a project 
653 |a analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Sasínková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24007  |y Plný text v Digitální knihovně UTB