Projekt rozšíření digitálního marketingu ve společnosti Business Factory s.r.o

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Neradilová, Marie (Dissertant)
Other Authors: Füry, Marian (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
web
Physical Description: 91 s.

Cover

LEADER 01495ntm a22004337u 4500
001 zp29622
041 |a cze 
100 1 |a Neradilová, Marie  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt rozšíření digitálního marketingu ve společnosti Business Factory s.r.o 
246 |a Project to Extend Digital Marketing for Business Factory s.r.o. 
260 |c 2013 
300 |a 91 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Copywriter 
653 |a digitální marketing 
653 |a online marketing 
653 |a internet 
653 |a SEO optimalizace 
653 |a marketing 
653 |a webová stránka 
653 |a web 
653 |a Copywriter 
653 |a digital Marketing 
653 |a online Marketing 
653 |a Internet 
653 |a SEO optimalization 
653 |a Marketing 
653 |a web page 
653 |a web 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Füry, Marian  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25561  |y Plný text v Digitální knihovně UTB