Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mura, Roman (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 106 s. (153 206 znaků)

Cover

LEADER 01595ntm a22004337u 4500
001 zp29621
041 |a cze 
100 1 |a Mura, Roman  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s.r.o. 
246 |a The Project of Implementation of Mobile Marketing in Company Mands International s.r.o. 
260 |c 2013 
300 |a 106 s. (153 206 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a mobilní marketing 
653 |a mobilní web 
653 |a QR kódy 
653 |a mobilní cílová stránka 
653 |a SMS marketing 
653 |a mobilní reklama 
653 |a mobilní aplikace 
653 |a Mands International 
653 |a mobile marketing 
653 |a mobile web 
653 |a QR codes 
653 |a mobile landing page 
653 |a SMS market-ing 
653 |a mobile advertising 
653 |a mobile applications 
653 |a Mands International 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23970  |y Plný text v Digitální knihovně UTB