Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Líbalová, Hana (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 100 s.

Cover

LEADER 01545ntm a22004097u 4500
001 zp29615
041 |a cze 
100 1 |a Líbalová, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu 
246 |a Increasing Competitiveness of the Hotel Fit by Using Instruments of the Marketing Mix 
260 |c 2013 
300 |a 100 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a cestovní ruch 
653 |a hotelnictví 
653 |a marketingový mix 
653 |a analýza konkurenčního prostředí 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PESTE analýza 
653 |a Porterova analýza 
653 |a tourism 
653 |a hotel industry 
653 |a marketing mix 
653 |a the analysis of competitives environment 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PESTE analysis 
653 |a Porter analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25734  |y Plný text v Digitální knihovně UTB