Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kadlecová, Gabriela (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 94 stran (19 878)

Cover

LEADER 01352ntm a22003617u 4500
001 zp29609
041 |a cze 
100 1 |a Kadlecová, Gabriela  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov 
246 |a Project on Marketing Strategy of Sport Club SK RG Prostějov 
260 |c 2013 
300 |a 94 stran (19 878) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Sportovní marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a sponzoring 
653 |a merchandising 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Sports marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a sponsoring 
653 |a merchandising 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25622  |y Plný text v Digitální knihovně UTB