Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Grünwald, Filip (Dissertant)
Other Authors: Bejtkovský, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 99 s.

Cover

LEADER 01485ntm a22003857u 4500
001 zp29602
041 |a cze 
100 1 |a Grünwald, Filip  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. 
246 |a The Project on Increasing Motivation of Sales and Service Teams of the Call Centre in Komerční banka, a.s. 
260 |c 2013 
300 |a 99 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a motivace 
653 |a stimulace 
653 |a cafeteria systém 
653 |a zaměstnanecké benefity 
653 |a teambuilding 
653 |a motivační program 
653 |a motivation 
653 |a stimulation 
653 |a cafeteria system 
653 |a employee benefits 
653 |a teambuilding 
653 |a incentive program 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bejtkovský, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24018  |y Plný text v Digitální knihovně UTB