Vliv předškolního zařízení na optimální rozvoj osobnosti dítěte

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sklářová, Monika (Dissertant)
Other Authors: Sýkora, František (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 80 s. ( 91 742 znaků )

Cover

LEADER 01543ntm a22004577u 4500
001 zp29023
041 |a cze 
100 1 |a Sklářová, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv předškolního zařízení na optimální rozvoj osobnosti dítěte 
246 |a Influence of Preschool Institutions on Optimal Development of Child's Personality 
260 |c 2013 
300 |a 80 s. ( 91 742 znaků ) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Katedra pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Dítě 
653 |a dětství 
653 |a výchova 
653 |a předškolní vzdělávání 
653 |a učitelka 
653 |a mateřská škola 
653 |a vzdělávací program 
653 |a spolupráce 
653 |a socializace 
653 |a Child 
653 |a childhood 
653 |a education 
653 |a preschool education 
653 |a teacher 
653 |a kindergarten 
653 |a educational programm 
653 |a cooperation 
653 |a socializacion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Sýkora, František  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/21520  |y Plný text v Digitální knihovně UTB