LEADER 01778ntm a22005297u 4500
001 zp28876
041 |a cze 
100 1 |a Bezrouková, Silvie  |4 dis 
245 1 0 |a Sociální aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s poruchami učení 
246 |a Social Aspects of Inclusive Education of Students with Learning Disabilities 
260 |c 2013 
300 |a 98 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Katedra pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Inkluzivní vzdělávání 
653 |a specifické poruchy učení 
653 |a individuální vzdělávací plán 
653 |a reedukace 
653 |a dyslexie 
653 |a dysgrafie 
653 |a dysortografie 
653 |a dyspinxie 
653 |a dysmúzie 
653 |a dyspraxie 
653 |a sociální opora 
653 |a školský poradenský systém 
653 |a Inclusive education 
653 |a specific learning disabilities 
653 |a individual education plan 
653 |a reeducation 
653 |a dyslexia 
653 |a dysgraphia 
653 |a dysortographia 
653 |a dyspinxia 
653 |a dysmuzia 
653 |a dyspraxia 
653 |a social support 
653 |a educational counseling system 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Mühlpachr, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/21543  |y Plný text v Digitální knihovně UTB