|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp28812 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Jůza, Martin
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a 1. Teoretická část: Narativní prostředky formátu webisodes a možnosti internetového virálního šíření 2. Praktická část: Internetový seriál "Bikdýl", délka min. 20 min., režie
|
| 246 |
|
|
|a 1. Theoretical part: Narrative Means of a Webisodes Format and Possibilities of an Viral Spreading 2. Practical part: "Bikdýl", web-series
|
| 260 |
|
|
|c 2013
|
| 300 |
|
|
|a 50 s.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav animace a audiovize
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a virální video
|
| 653 |
|
|
|a virální marketing
|
| 653 |
|
|
|a webisodes
|
| 653 |
|
|
|a Internet
|
| 653 |
|
|
|a seriál
|
| 653 |
|
|
|a virtuální platforma
|
| 653 |
|
|
|a nová média
|
| 653 |
|
|
|a sociální sítě
|
| 653 |
|
|
|a viral video
|
| 653 |
|
|
|a viral marketing
|
| 653 |
|
|
|a webisodes
|
| 653 |
|
|
|a Internet
|
| 653 |
|
|
|a series
|
| 653 |
|
|
|a virtual platform
|
| 653 |
|
|
|a new media
|
| 653 |
|
|
|a social networks
|
| 655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Párnický, Stanislav
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/24903
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|