|
|
|
|
LEADER |
01790ntm a22003857u 4500 |
001 |
zp28804 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Nováková, Kateřina
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a 1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
|
246 |
|
|
|a 1. Theoretical part: Analysis of the Production Activities of the D. A. N. Production, s.r.o. Advertising Agency 2. Practical part: Audiovisual Work or a Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., production
|
260 |
|
|
|c 2013
|
300 |
|
|
|a 38 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Produkce
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Film Production
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav animace a audiovize
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|
506 |
|
|
|a Pouze v rámci univerzity
|
653 |
|
|
|a produkční agentura
|
653 |
|
|
|a obchodní oddělení
|
653 |
|
|
|a produkční oddělení
|
653 |
|
|
|a reklama a PR
|
653 |
|
|
|a zastoupení umělců
|
653 |
|
|
|a audiovize
|
653 |
|
|
|a production agency
|
653 |
|
|
|a sales department
|
653 |
|
|
|a production department
|
653 |
|
|
|a advertising and PR
|
653 |
|
|
|a representation of artists
|
653 |
|
|
|a audiovisual
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Šviráková, Eva
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/24701
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|