1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nováková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Šviráková, Eva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 38 s.

Cover

LEADER 01790ntm a22003857u 4500
001 zp28804
041 |a cze 
100 1 |a Nováková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a 1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce 
246 |a 1. Theoretical part: Analysis of the Production Activities of the D. A. N. Production, s.r.o. Advertising Agency 2. Practical part: Audiovisual Work or a Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., production 
260 |c 2013 
300 |a 38 s. 
500 |a Studijní obor: Produkce 
500 |a Studijní obor: Film Production 
500 |a Ústav: Ústav animace a audiovize 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a produkční agentura 
653 |a obchodní oddělení 
653 |a produkční oddělení 
653 |a reklama a PR 
653 |a zastoupení umělců 
653 |a audiovize 
653 |a production agency 
653 |a sales department 
653 |a production department 
653 |a advertising and PR 
653 |a representation of artists 
653 |a audiovisual 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šviráková, Eva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24701  |y Plný text v Digitální knihovně UTB