|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp28683 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Kolařík, Pavel
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Využití poznatků psychologie při zvyšování efektivnosti samostatného učení
|
| 246 |
|
|
|a Use of Psychological Findings for Increasing the Efficiency of Independent Learning
|
| 260 |
|
|
|c 2013
|
| 300 |
|
|
|a 72 s. (108 332 znaků)
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Katedra psychologie
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a učení
|
| 653 |
|
|
|a styly učení
|
| 653 |
|
|
|a strategie učení
|
| 653 |
|
|
|a techniky efektivního učení
|
| 653 |
|
|
|a formování procesu učení
|
| 653 |
|
|
|a paměť
|
| 653 |
|
|
|a koncentrace
|
| 653 |
|
|
|a techniky čtení
|
| 653 |
|
|
|a mnemotechnika
|
| 653 |
|
|
|a vizualizace
|
| 653 |
|
|
|a learning
|
| 653 |
|
|
|a styles of learning
|
| 653 |
|
|
|a strategies of learning
|
| 653 |
|
|
|a technics of efficient learning
|
| 653 |
|
|
|a molding of process learning
|
| 653 |
|
|
|a memory
|
| 653 |
|
|
|a concentrations
|
| 653 |
|
|
|a techniques of reading
|
| 653 |
|
|
|a mnemotechny
|
| 653 |
|
|
|a visualisation
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Vízdal, František
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/21088
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|