Plán integrované marketingové komunikace firmy Saxo, spol. s r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bridziková, Kamila (Dissertant)
Other Authors: Skýpalová, Eva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 63 s.

Cover

LEADER 01412ntm a22003617u 4500
001 zp28221
041 |a cze 
100 1 |a Bridziková, Kamila  |4 dis 
245 1 0 |a Plán integrované marketingové komunikace firmy Saxo, spol. s r.o. 
246 |a Integrated Marketing Communication Plan of Saxo, spol. s r.o. 
260 |c 2012 
300 |a 63 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a plán marketingové komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Marketing communications 
653 |a plan of marketing communication 
653 |a communication mixture 
653 |a marketing communication instruments 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Skýpalová, Eva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/21579  |y Plný text v Digitální knihovně UTB