Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pokorná, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 70 s., 26 s. příloh

Cover

LEADER 01835ntm a22004817u 4500
001 zp2812
041 |a cze 
100 1 |a Pokorná, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty 
246 |a Printed advertisment - communication resource of submitter and potential clients 
260 |c 2006 
300 |a 70 s., 26 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016 
653 |a Inzerát 
653 |a inzerce v deníku 
653 |a inzerent 
653 |a výběr médií 
653 |a deník Blesk 
653 |a podoba inze-rátu 
653 |a emoce 
653 |a reklamní kampaň 
653 |a inzerce v bulvárním a seriózním deníku 
653 |a reklamní a medi-ální agentura 
653 |a Advertisment 
653 |a daily ad 
653 |a advertiser 
653 |a choice of proper media 
653 |a daily Blesk 
653 |a appea-rance of an ad 
653 |a emotion 
653 |a advertising campaign 
653 |a ads in tabloid and respectable daily 
653 |a adver-tising ad media agency 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/931  |y Plný text v Digitální knihovně UTB