Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Javořík, Pavel (Dissertant)
Other Authors: Zmeškal, Bohuslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 49 s. (53 153 znaků)

Cover

LEADER 01413ntm a22003857u 4500
001 zp28049
041 |a cze 
100 1 |a Javořík, Pavel  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi 
246 |a Identifying Customers of Company TRIM s.r.o. and Proposal for Communicating with them 
260 |c 2012 
300 |a 49 s. (53 153 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a cílová skupina 
653 |a segment 
653 |a zákazník 
653 |a komunikace 
653 |a budování vztahů 
653 |a SWOT analýza 
653 |a target group 
653 |a segment 
653 |a customers 
653 |a communication 
653 |a buildings relationships 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zmeškal, Bohuslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23425  |y Plný text v Digitální knihovně UTB