Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čunková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Zajícová, Zdenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 71 s.

Cover

LEADER 01484ntm a22004097u 4500
001 zp28046
041 |a cze 
100 1 |a Čunková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o. 
246 |a Identification of Target Groups of B2B Customers for Company FORM s.r.o. 
260 |c 2012 
300 |a 71 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Cílený marketing 
653 |a segmentace B2B trhů 
653 |a tržní zacílení 
653 |a tržní umístění 
653 |a PEST analýza 
653 |a Porterova analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Target marketing 
653 |a B2B market segmentation 
653 |a market targeting 
653 |a market positioning 
653 |a PEST analysis 
653 |a Porter's analysis 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zajícová, Zdenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23473  |y Plný text v Digitální knihovně UTB