Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Urbánková, Blanka (Dissertant)
Other Authors: Zelinský, Miroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 82 s., 15 s. příloh

Cover

LEADER 01637ntm a22004217u 4500
001 zp2802
041 |a cze 
100 1 |a Urbánková, Blanka  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu 
246 |a Publishing marketing communications to support selling of book title 
260 |c 2006 
300 |a 82 s., 15 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011 
653 |a knižní trh 
653 |a nakladatelství 
653 |a prezentace knihy 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a marketingový propagační mix 
653 |a podpora prodeje 
653 |a podpora prodejnosti 
653 |a realizace 
653 |a Book marketing 
653 |a publisher 
653 |a presentation of book 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing promotional mix 
653 |a sale support 
653 |a realization 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Zelinský, Miroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/361  |y Plný text v Digitální knihovně UTB