Analýza vybraných komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Žoch, Michal (Dissertant)
Other Authors Krenar, Petr (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2012
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description70 s. (73 268 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp28006
041 |a cze 
100 1 |a Žoch, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vybraných komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s.r.o. 
246 |a Analysis of Selected Communications Activities in the Company TONDACH Česká republika, s.r.o. 
260 |c 2012 
300 |a 70 s. (73 268 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a sponzoring 
653 |a analýza 
653 |a Marketing communication 
653 |a communication mix 
653 |a marketing research 
653 |a sponzoring 
653 |a analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Krenar, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/21736  |y Plný text v Digitální knihovně UTB