Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vágnerová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Gregarová, Helga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 68 s.

Cover

LEADER 01530ntm a22003857u 4500
001 zp27996
041 |a cze 
100 1 |a Vágnerová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu 
246 |a Analysis of Customer Satisfaction in Company Spur a.s. as a Part of the Communication Mix 
260 |c 2012 
300 |a 68 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Komunikační mix 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a analýza spokojenosti zákazníků 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a řízení vztahů se zákazníky 
653 |a segmentace 
653 |a Communication Mix 
653 |a Marketing Research 
653 |a Analysis of Customer Satisfaction 
653 |a Questionnaire Survey 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a Segmentation 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gregarová, Helga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22252  |y Plný text v Digitální knihovně UTB