Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Takáč, Petr (Dissertant)
Other Authors: Gaja, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
CRM
Physical Description: 67 s.

Cover

LEADER 01504ntm a22004337u 4500
001 zp27991
041 |a cze 
100 1 |a Takáč, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s. 
246 |a Loyalty System as a Tool to Improve Customer Care in Golden Apple Cinema a.s. 
260 |c 2012 
300 |a 67 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a věrnostní systém 
653 |a podpora prodeje 
653 |a péče o zákazníky 
653 |a konkurence 
653 |a věrnostní karty 
653 |a CRM 
653 |a loajalita 
653 |a hodnota zákazníka 
653 |a Loyalty system 
653 |a sales promotion 
653 |a customer care 
653 |a competition 
653 |a loyalty cards 
653 |a CRM 
653 |a loyalty 
653 |a customer value 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gaja, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23280  |y Plný text v Digitální knihovně UTB