Návrh na zdokonalení marketingového plánu se zaměřením na komunikaci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šmehlíková, Hana (Dissertant)
Other Authors: Héniková, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 72 s. (88 626 znaků)

Cover

LEADER 01452ntm a22003617u 4500
001 zp27989
041 |a cze 
100 1 |a Šmehlíková, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh na zdokonalení marketingového plánu se zaměřením na komunikaci 
246 |a Proposal for Improvement of Marketing Plan Focusing Primarily on Communication 
260 |c 2012 
300 |a 72 s. (88 626 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový plán 
653 |a marketingový mix služeb 
653 |a SWOT analýza 
653 |a analýza konkurence 
653 |a analýza zákazníků a marketingová komunikace 
653 |a Marketing plan 
653 |a services marketing mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a analysis of competition 
653 |a customer analysis and marketing communications 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Héniková, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22227  |y Plný text v Digitální knihovně UTB